.post-body img { width: 500px!important; height: auto!important; }

23 Mart 2016 Çarşamba

Dünyanın en miskin hayvanı



                                   

            EVET! BENDEN DAHA TEMBELİ VAR        


          



Öncelikle anneciğime sevgilerimi yolluyorum.Kendisinin bundan haberi var mı bilmiyorum ama benden daha tembel bir canlıda yaşamakta dünyamızda.Yalnız olmadığım için mutluyum .



Evet! kahramanımız 'slothlar'.Zaten sloth kelimesini arattığınızda da karşınıza kelime anlamı olarak miskin, uyuşuk ve tembel olarak çıkacaktır.Ayrıca Hristiyanlıktaki 7 ölümcül günahtan birine verilen bir isimdir sloth (tembellik).


 Görünüşlerine baktığınızda koala desem değil panda desem o da değil diyeceğiniz türden bir hayvancağız. En azından ben öyle düşünüyorum sanırım ona da üşendiğinden ne koala olabilmiş ne panda arada kalmış ama yinede benim gönlümü fethetti ! :D Fotoğraflarına bakarken bile rahat ve mutlu surat ifadeleri insanı gülümsetiyor.


   



  Hele ki bebek slothlar tam beslenilesi :D Olsada beslesek .




Ne kadar yavaş olduklarını, yavrusuna doğru acele ederek giden anne slothların bile 1 saatte sadece 4 metre ilerlediğini göz önünde bulundurarak anlayabiliriz. Ayrıca ağaçta asılı şekilde uyumakta da çok iyidirler. 

                                 
 


Fakat bu sevimli dostlarımız tembellikleri yüzünden nesillerinin tükenme tehlikesiyle karşı karşıyalar...

                                        




                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder